Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2010 23:06 - МОЛБА "ЖИВОТ"
Автор: vaskobg Категория: Политика   
Прочетен: 2923 Коментари: 4 Гласове:
3

Последна промяна: 23.10.2012 21:13


ДО ПОЛИТИТИЧЕСКИЯ НОВОИЗЛЮПЕН ЕЛИТ
НА ОЩЕ СЪЩЕСТВУВАЩА Р. БЪЛГАРИЯ
ТУК   

М О Л Б А  
от БЪЛГАРСКА ЕЛЕКТОРАЛНА ЕДИНИЦА -данъкоплатец и  гласоподавател 
ОТНОСНО: Живот  

УВАЖАЕМИ ДАМИ И ГОСПОДА,           

Моля Ви за живота, който ми остава ,да имам възможност да го изживея в мир, спокойствие и малко радост.
Не съм в състояние
повече да бъда опитно фауново създание, върху което да си изпробват пропуснатите и неусвоени (липса на кворум мозъчни гънки) знания, разни кухи експерти от „световна величина“.
През тези двадесет
години на преходи и постоянно възстановяване на всеки четири години, аз пренебрегнах заради Вас първите житейски уроци на моите деди.
Като невръсно дете  пренебрегнах уроците на
моята баба с четвъртокласно образование. Тя ме е учила, че нещо щом не работи или се чупи, то или е направено калпаво или този, който го управлява е некадърник.
Но въпреки това, аз
продължавах да Ви уважавам и почитам.
Нямам никаква вина,че съдбата натрапи на моята глава точно Вас.
С нищо не съм
заслужил Вашата некомпетентност и тъпотия.
Винаги съм
спазвал законите, които Вие създавахте, независимо от тяхната противоречивост и взаимноизключване.
Когато виждах празната парламентарна зала и бръщолевенето на някой по погрешка
останал депутат, съм Ви съжалявал, че имате много работа.
С чувство на удовлетворение приемах вестта за издигането на имиджа на моята Родина чрез Вашите нескончаеми околосветски командировки, даже и при пингвините на Северния полюс и ескимосите на Южния.
Всевъзможните преходи и кризи,  могат да продължат до окончателното превръщане на Република България в област като Тракия.
Приветствам моите сънародници, които, с риск за живота и бъдещето на децата си, в този труден момент  се върнаха в Родината си  Р. България.
Разбирам, че семейството е основна клетка на обществото.
В тази връзка приемам и трудното битово положение на Министър Дянков.
Този човек колко мъки епричинил на семейството си.
Но последната новина ,която научих, ме прави истински спокоен.
Това е, че Мис
ис Дянкова ще е неотлъчно ,денонощно до него..
Ще има кабинет в съседство с
неговия. А за да не се губи ценно време за преминаване по коридора, връзката между двата кабинета ще е една дупка.
Но кризата не пропуска нищо. Кризата удря и по дупките.
Ето защо дупката ще е с габарита на м. Дянкова.
Това е така, защото целта е да се пестят строителни материали,/дупката ще се ползва само от м. Дянкова в двете посоки/. Но
дупката не е само една, а  две. Втората дупка е за котката на сем.Дянкови.
Аз нямам нищо против домашните любимци. Напротив, една котка създава топлина и уют в дома, отнемайки
отрицателната енергия.
Министерството ще има котка, която ще
дава своя принос за правилното и безгрешно решаване на  финансовите задачи, стоящи пред моята Родина, РепубликаБългария.
Моля Ви, милички политиченци. Дайте ми възможност да си изживея нормално животеца.

Ако не можете, просто се качете на самолетчето и се махнете от моето настояще и бъдеще.
Съгласен
съм да Ви купя и еднопосочното билетче и повече никога да не  Ви видя и  чуя.
Просто  пръждосайте
се от живота ми !
Писна ми от Вас.

С УВАЖЕНИЕ: (П)




Тагове:   молба,


Гласувай:
3



1. operatora - Тва е хубаво!
25.02.2010 23:22
..........
цитирай
2. анонимен - bravo
28.02.2010 11:47
haresva mi
цитирай
3. revival - Eвала!
27.03.2010 20:32
Само да има кой да те чуе!
цитирай
4. анонимен - Bravo...!!!
27.04.2012 22:39
Napravo ubiistva na tezi politici i na tezi amerikanci.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vaskobg
Категория: Политика
Прочетен: 172889
Постинги: 26
Коментари: 167
Гласове: 184
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031