Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2009 20:41 - СЪДЕБНИ БИСЕРИ
Автор: vaskobg Категория: Забавление   
Прочетен: 5701 Коментари: 4 Гласове:
4



СМЕШНИ ЖАЛБИ

Нека да се накара да не се занимава и заканва , което ме страхува.
Предупредете го, защото аз се страхувам от живота си.
Надявам се ,че тъжбата ми ще бъде уважена,съжалена и удовлетворена.
Мъжът ми пие и иска да си използува апартамента за лични нужди,младежки
Искам децата ми спокойно да прекарат спокойствие в квартирата.
Аз съм една самотна краварка и затова моля да ми се окаже помощ.
Моля да ми се даде още една стая, защото имам четири члена.
Във връзка с това тя ходи където си иска и с когото си иска и си прави каквото си иска по всяко денонощие на времето, не се прибира, като върши крайно лоши,укорими и нетърпими деяния, защото няма лични морални,душевни,родителски,възпитателни качества, говори най-цинични думи и изрази и върши най-долни поведения-деяния.
Господин прокурор помествам в молбата си личните мои дърва, които съм ги насякъл от гората, около пет кубика и които на девети август тази година ми се откраднаха от гората.
Аз имам пълно право да си потърся правото.
Целите ми дрехи бяха скъсани в рани.
Възмущавам се как може той ерген, а да вземе жена с пет деца на трети етаж.
Жена ми с нервите не е добре, а той използва момента, отива и се оженва за нея.
Имах две деца-син и дъщеря,по семейни недоразумения.
Моля вещото лице да изследва на коя пишуща машина е написан представения ръкопис.
Господин съдия,не съм извършил никаква измама и моля да ме оправдаете, защото адвокатът на противната страна се оказа по-голям лъжец от мен.
Председателят на текезесето вършеше големи злоупотреби: раздаваше храна на партийните секретари, а ощетяваше другите животни.

СМЕХОСЛОВОИЗЛИЯНИЯ

Доставените яйца са така дребни, че човек би казал, че са детски.
(обвинител)
Познавам го отдавна и нищо лошо не мога да кажа за него,само това,че е депутат.
Дончо го познавам като много добър и авторитетен човек.Всяко едно циганче го уважава.
Милиционерът ме напсува.аз бях във възторг от това и затова го намушках.
Аз с пострадалия се познавам от много време,заедно работим,черпили сме се и много се имаме,даже сме се псували на майка.
- Към колко часа ви изнасилиха?
- Мен обикновено ме изнасилват към осем вечерта.
Верно е ,че съм ходила с много и най-различни мъже и ,че те ми плащаха дето ги обслужвам любовно,но никога не съм била проститутка,а си бях най-обикновена сервитьорка.
От постъпката му аз бях инфектиран и затова го ударих.
Бях в рейса, когато изведнъж видях на улицата един чувал с риба,който се придружаваше от Хасан.
Той е съпруг на дъщеря ми и имат граждански брак.От брака имат две деца в нетрезво състояние и в такова състояние изпъжда дъщеря ми.
Стана една галимация и не можеше да се види кой къде е.
...Когато се набихме сами си предотвратихме боя.
Мъжът ми ми нанесе страшен побой, от който всички в махалата бяха трогнати.
Между нашата маса и масата на Юлиан нямаше никакви дразги.Другите маси си пиеха питието и гледаха.
Георги ми каза в мое присъствие, че нямям място за един юмрук да ми удари,а тя,онази любовницата му, му каза,че ако е на негово място ,не само ще те ударя, но направо така ще те ударя ,че ще те пребия и на място ще те оставя,да не мръднеш повече...А аз мръднах към нея и я захлупих на земята.../Саморъчни показания/
Господин прокурор ,госпожи и господа,братя и сестри на Република България,обръщам се към вас за всестранна помощ.три семейства сме под един покрив.Синове и снахи.Буря и гръмотевици.Камъни и дърве...Ще хвърчат трупове като на Шипка.Чакам ви като Радецки!/Откъс от молба/
Не се признавам за виновен -не съм искал да убия едър рогат дивеч.Както си стоях,нещо в храстите шавна,помислих си ,че е таралеж и стрелях.Пък то се оказало елен!
Приятелят ми си караше в дясната половина на пътя,а прасето на ищеца изведнъж,в нарушение на Правилника,излезе напреко.
Осъдиха ме за дребно хулиганство ,че съм пикаел пред Градския съвет.От къде да знам ,че е градски съвет, помислих,че е някоя друга обществена сграда.

УЧАСТНИЦИТЕ В ПРАВОРАЗДАВАНЕТО

За да се разкрие престъпния умисъл и намерение на подсъдимия съвсем не е достатъчно да се хванем само за дългата дръжка на неговата брадва./Из адвокатска жалба/
Подсъдимият явно се е отнасял с едно хулиганско пренебрежение към околните и е мислел,че може да напикава хората и да се заяжда с тях./Из адвокатска пледоария/
Господин началник ,донасям ви ,че извърших щателна проверка и установих по безспорен начин,че откраднатите ребра са на Станка./Из полицейски рапорт/
Съдът, като взе предвид,че обвиняемият не се признава за виновен,ударил пострадалия по главата./Из съдебен протокол-мотиви/
Господа съдии,всички факти, взети в тяхната съвкупност могат да убедят самата истина./Из адвокатска пледоария/
Главата на лицето беше наведена ровеше нещо в жабката на колата./Из полицейски рапорт/
След катастрофата задната част на автомобила беше изкълчена нагоре./Из полицейски рапорт/
Заварих на местопроизшествието един автобус "Чавдар", който е на ТКЗС-"Кубрат",но с него не съм разговарял изобщо. /Показания на полицай/

И ДОКУМЕНТИТЕ СЕ СМЕЯТ

Нарушителят е убил един брой заек на мотор с фар./Из наказателно постановление/
Баща му е осъждан за кражби на селскостопански животни и понастоящем работи като такъв в с."Изворище"./Из характеристика от кмет/
При държане на кравата за осеменяване я настъпва на левия крак./Акт за трудова злополука/
В морално и криминално отношение е запазен,но обича да краде и да лъже./Из характеристика/
Той имаше непосредствен авторитет сред населението,защото държеше пивницата./Из характеристика/
Този договор се състави в два многообразни екземпляра,по един за всяка страна./Договор/



Гласувай:
4



1. анонимен - :)
10.12.2009 21:37
Смях в залата :)))



Блага
цитирай
2. анонимен - hinkoff
13.12.2009 18:53
хахаххх-някой наистина са истински перли
хубав подбор
цитирай
3. анонимен - По-нагоре
18.12.2009 16:23
Ще бъде много забавен раздел с "бисерите" на "колежката" Ви Цецка Цачева, на Л.Иванов и на някои депутати.
цитирай
4. анонимен - Светът е отцелял, защото се е смял.
11.01.2010 19:42
Смях се от сърце.... :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vaskobg
Категория: Политика
Прочетен: 173430
Постинги: 26
Коментари: 167
Гласове: 184
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930